събота, 21 февруари 2009 г.

Спокойствие

Как хубаво го е изпяла жената : " Омръзна ми от хора без капчица фантазия, лишени от чувство за такт ". Постоянно ми се натяква(от колегите), че не съм омъжена и не съм народила 2-3 дечица, а това е основна задача за всяка мома. Ами имат си дъщери, да си ги женят, какво се занимават с мене (никак не ми е приятно). То не се спира с това - и на квартира не трябва да съм и въобще ... а бе, нищо не ми е на ред. Никак не е приятно да ти се ровят в личния живот, още по ужасно е да те "напътстват". Ама да не се ядосвам - ще ми побелее косата.

3 коментара:

цвети каза...

Лошо е да работиш с "улегнали" "помъдрели от живота" и "зрели" възрастни, готови във всеки момент да дават съвети и напътствия (особено когато не ги питаш изобщо). А всъщност са яко кристализирали. Игнорирай ги, доколкото можеш и да не ти пука. Пожелавам ти скоро при вас да се появи нов(а) колега. Така бързичко ще си намерят друг, при това свеж и неопетнен обект на наблюдение.

kyky_pyky каза...

Ех, де да можех да ги игнорирам ... ама ако не се опитва да разнищи личния ми живот - слушаме КЪНТРИИИИ. Не знам кое е по-голямото зло?!?

цвети каза...

Ама от онова, нашенското "кънтри" ли? Ооо, аз ще го преглътна някак, само да не ми говорят за "бракуване", "птички и пчелички", "опрашване" и произтичащите от това малки изродчета. Уфф, вчера щом и вуйчо ми почна с дудненето: "Ти трябва да си уредиш живота, да се омъжиш", значи работата и при мен е станала дебела. Трябва да увелича дозата "Игнорин" :)))