неделя, 15 март 2009 г.

Барабар Петко с мъжете










Ами тая работа с такъмите отшумя, но тъкмо си смених МР3 - player за 3-ти път. Вече мога да го представя с гордост. Аз много такива работи нямам, но все пак ще пусна :

- велоергометър - това си е средство са успокоение на нервите

- ключове за тежест + отварачка за бира + ножчета за всякакви случаи

- МР3 на NEO - не се гаси туй що не гасне ( пък и с тоя отровен цвят)

- лаптоп ASUS снабден с колонки и камера - за да ми се радва родата

- кафемашина - стара, но прави страхотно кафе

- само телефона не съм снимала, но това е защото той ми служи и за фотоапарат

- багерите и войниците пускам за разкош (вече няма от къде да се набавят)

- последната снимка е от кеф - вчера се сдобих с тях :)

То няма смисъл да прехвърлям топката на някой (манията отмина), ама исках да си снимам обувките :) :) :) - та ако някой иска да се похвали с нещо да се чувства поканен от мен.

6 коментара:

lynn каза...

честито за обувките - връх са!

kyky_pyky каза...

Нали :)

Нервната акула каза...

Собствеността върху войниците е спорна!

kyky_pyky каза...

Повечето се повтарят, айде сега - ще ги поделим ако се наложи :)

Светла Енчева каза...

А защо не си снима телефона на огледалото ;-)?

kyky_pyky каза...

Олиии, ам чи как забравих...ама пък нали си снимах обувките ;)