сряда, 6 май 2009 г.

Списък

Реших да си направя списък с нещата, за които се сещам, че искам да направя.
Искам :
- да купя кон на майка ми
- да съм полицайка, като тези от CSI NY, може и в Австралия ( морска полиция )
- да летя ( може и с парапланер )
- да скоча от Аспаруховия мост
- да си купя кола и да си обикалям навсякъде ( защото самолет ми се вижда почти невъзможно да си имам )
- да съм нинджа ( Брус Лий да се всели в мене )
- и яхта искам - да
- ако оживея след скока и летенето, може да се пробвам и с гмуркане - ама май ме е шубе
- разбира се и народни танци да играя - 2-3 пъти седмично ( много разтоварва )
Ох, още много работи искам :)

3 коментара:

lynn каза...

без колебание се присъединявам към коня, нинджата, колата, скока. искам да танцувам 2-3 пъти седмично, но ориенталски народни танци :)
мята мечта е да си изкарвам прехраната като belly-dancer. писна ми от тази наука :):):)

kyky_pyky каза...

веднъж да заиграеш сватбарска ръченица и ще разбереш за какво говоря :)))

Светла Енчева каза...

Конят на еленските морави ли ще бъде гледан?

Хм, кой каза танци?