четвъртък, 18 юни 2009 г.

Пълна каша

От близо 2 месеца не си бях лягала преди 23ч. със семки и Fox Crime.Тази работа, с преосмислянето на "живота", не ми се отдава много, не се задълбочавам :) Просто винаги реагирам интуитивно (нали съм интуитивна змия - по китайския календар) и в повечето случаи не съжалявам, но дори и да сбъркам - здраве да е. Имах една преподавателка в академията, която веднъж каза : "Мислете за хубави неща и те ще ви се сполетят."
Човек се учи от грешките си - така поне твърдят някой, аз май не съм от тези :) Не твърдя, че съм безгрешна, но винаги правя това, което в момента смятам за редно. Всеки път е различно и това прави невъзможно повтарянето на една грешка.
Вчера бях на интервю и трябваше да си направя разбор - силни и слаби страни. За силните - ОК там е лесно, но със слабите - проблем - хем ги знам, хем трудно ги променям. Може би, защото вече не съм на 10г., но определено се старая напоследък.
Пътува ми се -много. Искам да знам - всичко. Искам да направя нещо значимо. Искам, когато стана на 55г. , до мене да има човек, на когото да разказвам всеки ден различен спомен.

2 коментара:

lynn каза...

:)

kyky_pyky каза...

http://www.youtube.com/watch?v=J44svOLtxnk :)))