четвъртък, 9 юли 2009 г.

6 дребни неща, които ме радват

Поемам паса от Нервната акула , да видим какво ще се получи :)
Ами то доста неща ме радват - такава съм си аз - радвам се на живота :) Но сега ще изредя първите, за които се сещам :
1) Да пия кафе с вестник - от едно време ми е останало, нали на 16г. продавах вестници и имаше 1 мъж, който всеки ден си купуваше 2-3 ежедневника и с огромен кеф четеше и пиеше първото си кафе в спокойно кафене, зад будката, на която работех.
2) Като стана дума за кафе - също така е огромен кеф, когато се видя със сестра ми - "кафета - цигари - кафета - цигари" и луд кикот :))) Мъдра си е тя !!!
3) Да ходя в зоопарк - който и да е, но ако е мизерен ми е гадно :( Хайде, тук ще включа и градинките - с бира в ръка :)
4) Към ходенето някъде може да прибавим планина, море. Обичам да пътувам -преди време на автостоп, но сега май съм остаряла. Постоянно зяпам на вън - прекрасно е. Любимата ми планина е Пирин - там се чувствам едновременно много мъничка, но и велика :)
5) Купони с китара. Това може да е носталгия по студентските ми години. ... Ама как вдъхновено пея ...
6) Срещи с приятели - стари, нови, бъдещи - хора да има. Ох, не остана място, но много обичам да подслушвам :)))

Хайде сега да видя Лин , Кралева и Светла :)

Няма коментари: