неделя, 12 юли 2009 г.

В Стара Загора


Преди около месец ходих на гости в Стара Загора :) Беше прекрасно - видях 2 от топ5 - много любими приятели. Това, което ме докара до искрен ужас беше асансьора в блока. Слава Богу, приятелите ми живеят на 4-ти етаж ... (аз съм на7-ми, но една колежка е на 21-ви) ... та защо го казвам това - за първи път виждам асансьор работещ с монети (5ст. и 20ст.) - съгласна съм, че за всяко удоволствие се плаща, но когато си платиш все някой ти взима парите и извършва услугата (за която си плащаш). Не и този асансьор !!! Първо не ти прибира паричките, после си ги взима, но нищо в замяна, а ти си стоиш и ти се пикае (по дяволите!!!).

2 коментара:

todorppavlov каза...

Хахахаха. В този асансьор и на мен ми се наложи веднъж да се кача. Ужас!

kyky_pyky каза...

Ама то това не е човешко !