неделя, 19 юли 2009 г.

оф, аман с тия заглавия

В тоя мор, какво да прави човек, освен да се остави, на каквото го грабне:) Мене, какво успява да ме награби с пълна сила, ами бирата - пия си я с огромен кеф в най-разно образни количества. Зависи от компанията :) Да. Също така и в къщи ме награбват, ама гадно ме хващат ( ей така - докато си простирам прането ) и след скандал "не ме ядосвай ма - сега със шутове ще те изхвърля..." иде хазяина при мене и - "Не може така...аз имам астма ( аз пък съм с чудесно обоняние - мамка му) не знам, какво пушите, но не издържам ..." и аз "син Pall Mall" а той "не знам клечки ли палите, какво ли ... но - не могаааа". И така в къщи :) В работата, о , в работата е почти забавно - имам колега с лична драма - все с мене си споделя (най-интимните неща), пък аз, какво разбирам ... ама давам му аз кураж, дааа. И със сестра ми се забавлявам - на това се оставям мнооого лесно - без бой! Хайде сега да му пушна един син Pall Mall с кафенце и да чакам, да видим какво ще ме прикотка :)))

3 коментара:

lynn каза...

ела, ела на терасата с жълтите сливи.
кака ще ти купи хайнекен :)

kyky_pyky каза...

О, така бързо ме убеди ! Още в петък ИДАААА !

lynn каза...

супер! :)