вторник, 22 декември 2009 г.

Коледа

За първи път ще прекарам бъдни вечер съвсем сама. Това почти ме натъжи :) Е, аз не обичам да съм тъжна, та за това сега се успокоявам, че ако има Дядо Коледа толкова подаръци ще ми донесе - само на МЕН !!! Даже и елха съм си украсила - та да има къде да ги остави. Писмо не съм му писала, но приемам всичко! Важно е да има. Преди няколко дни сестра ми (поне така се беше пременил "добрия старец") ми подари чудесен панталон, сега чакам и други изненади :) Примерно, има един чудесен суитчър във "Фокс" - мнооого ми хареса, да. И обувки искам - зимни. Също така всякакви интересни неща - дребни и не употребими. Разбира се, ако влизат в употреба, няма да ги върна! Чудесено е и обещанието на Магдето ( "Нож и виличка" ), да ми направи пържоли на 25.12, това си е подарък и то вкусен :)
Та така си тръпна в очкване :)

4 коментара:

Aquawoman каза...

На много Коледи и други празници съм била сама. Първо ти е много тъжно, чувстваш се самотен и някак си изоставен, после си наливаш едно малко, пускаш телевизора и ти става весело и по-безразлично, после си наливаш още едно и започваш сам да се поздравяваш с песни, след това пак едно и вече ти е...все едно :))
Поздрави и най-веселата Коледа ти желая! ;)

kyky_pyky каза...

Много благодаря :)

Anito каза...

Весела Коледа...

kyky_pyky каза...

Весела беше, надявам се, че и твоята е била такава :)