понеделник, 16 януари 2012 г.

Неделя - 15.01.2012г.

Днес загубих нещо, което не беше за мен (или поне всичко в мен). Лошото е, че загубих нещо много ценно за мен (цялата) - загубих приятел, страхотен човек. Той вижда в мен неща, които сама аз не виждам, но как да покажа нещо, което нямам представа къде е - мое ли е. Напоследък мислите ми се въртят все около една и съща дума - обич. Сигурна съм, че имам много от нея :) Искам да му БЛАГОДАРЯ за всичко, което направи за мен, че беше до мен,обичаше ме и ми даваше надежда и тази песен - прекрасна е :))) Да, обичам го заради всички тези неща, но това не е достатъчно, той заслужава много повече!!!
Всичко отново е разпиляно, такава съм и аз - разпиляна. Искам да намеря човек, който ме обича такава каквато съм, с добрите и лошите ми черти, който не иска да ме променя (обича ме цялата) -  и аз да го обичам пак така - безрезервно,безкрайно - за винаги.

3 коментара:

заличителят каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
заличителят каза...

...колко хубаво си го написала.но...след като ти е давал обич значи той те обичал такава каквато си.Нещо не е наред той ли иска да те промени или ти искаш нещо,което май незнаеш точно какво е?
Песента наистина е велика и ако този,човек те обича така....не чети това ами го намери, тичай бързо и бъди с него...той е човекът ти

заличителят каза...

.......и след малко размисъл...знаеш ли и аз бих искал да ме обичат така,както те обича този човек в думите ти има много болка,малко страх,много гняв и съжаление и мисля,че го обичаш но ти се спираш или нещо...Незнам защо ама нещо ме кара отново да ти извикам Зарежи всичко и бъди с него...!