събота, 7 януари 2012 г.

Преинсталирам си диска :)

Определено имам нужда от преинсталиране :) Това не ми звучи никак лошо. 
Започвам с почистване и пренареждане на квартирата - трябва да изхвърля доста неща (от дрехи до лоши спомени) има и много хубави неща, които ще запазя (повечето в себе си). 
Преди време ме споходи невероятен късмет - забравям :) В началото беше дразнещо, но сега ще ми свърши чудесна работа, просто ще се оставя и мозъкът ми ще си свърши работата (както винаги ще забравя всяко нещо, което ме е наранило по някакъв начин и ще останат само хубавите неща). Има няколко човека, които не мога да забравя, не искам, а и не е необходимо. Надявам се и те да не ме забравят и да ми вярват. Да се радват заедно с мен. Да, ще се отдръпна от тях, но винаги ще са с мен. За хората, които наистина се интересуват от това какво става с мен (добре ли съм,какво става) ще започна по-често да пиша тук - те ме познават и ще разберат. 
Това май ще стане нещо като дневник :)
И така - пожелайте ми успех и надявам се да има някой, който да ме чака да се върна, когато съм готова.

Няма коментари: