сряда, 19 септември 2012 г.

Е, няма заглавие !!!

След ден като този ми иде да се гръмна. Цял ден съм като развален грамофон ....няма оправия.

Рязко сменям темата :

Искам да си хвана водно конче, но те са някак хем бързи, хем се движат като на забавен кадър. Изглеждат адски крехки, аха да го хванеш и си казваш "СТОЙ!!! не така - я виж колко е мъничко и изглежда крехко,чупливо - не става с тези резки движения, пък може и да го стреснеш". Пък то (водното конче де) хич и не те забелязва за него си поредното психо - пъне се нещо, гледа те с едни ококорени очи - скука, да взема да се махам, че ми писна. Пък и това нещо ми се вижда доста смотано - току виж ме размаже, пък после нека си обяснява, как не ми мисли нищо лошо.

И отново да сменим темата :

Какво правя  - чакам да дойде и мой ред.

2 коментара:

Анонимен каза...

Ще дойде и твоя ред да ти скапя и без това скапания и мизерен живот, както ти скапа моя. И няма да ти е толкова слънчево вече...

kyky_pyky каза...

ай, сиктир, Пенке ле