вторник, 6 май 2014 г.

Неврони

   Гледам ги тези оплетени кабели и си мисля за невроните - чудесно име "Неврон". Лежа си, а по тялото ми се стрелкат хиляди импулси, чак се наелекризирам при тази мисъл. Неврон, нерви, окончания - а бе, все си "на нокти" заспиване няма. Целия си в трескаво очакване, а какво бил казал Шекспир, по повод очакването :
   "Винаги се чувствам щастлив, защото не чакам нищо от никого.Да чакаш винаги боли. ...". 
   Прав е бил човека. 
   Сега следва разреждане на невроните - вече не очаквам нищо от никого. Така или иначе в повечето случай човек си остава с чакането, а то боли, боли като зъб - няма заспиване, когато имаш оголен нерв.
   Неврон - звучи като пирон.  Забива се, ръждясва и после хоп, не ти стига скъсана дреха, а и инжекция :)
  Мисля, че всички неврони са ми се оплели и съм се бъгнала, направо съм изпушила като платка на Правец 08.

1 коментар:

ivsky каза...

Нямам спомен бабите и дедите ми да са страдали от такова нещо.

Даже обратното, но храните в момента са отваритетелни, иди на село яж нормална храна и пий нормална вода. И всичко ще е наред. Но никой не ходи по селата вече.

За наше съжаление!

Приятен ден.